torsdag den 23. februar 2012

Nyt til huden

Hvis der er noget der er godt for mig, så er det The Body Shop! Jeg er simpelthen vild med deres produkter, og da jeg i weekenden var i København, lagde jeg lige et smut forbi butikken på Strøget. Jeg fik et gavekort i julegave, og man må sige at jeg fik det brugt. Jeg havde egentlig ikke regnet med, at jeg ville bruge kortet, da jeg havde fundet en serum i vores butik i Holstebro, men faldt pladask for to cremer og en shower gel.


Købte denne Pink Grapefrugt Budy Butter, som jeg vil bruge til mine ben, lige efter jeg har barberet dem. Den dufter simpelthen så godt, jeg elsker den allerede... Mener at jeg gav 70 ,- for den.


Købte også denne Body Butter med E vitamin, hvilket er rigtig godt for huden. Vidste I? At hvis man f. eks. har et ar på sit ben, og bruger cremer med E vitamin, kan ens ar blive mindre synlig... Gav 120 ,- for denne creme.


Denne her... Den vil jeg komme til at bruge rigtig meget. Det er en shower gel, som hedder Earth Lovers - WATERMELON & EUCALYPTUS.. Det er en blødgørende, sæbefri badegelé, som også passer til sart hud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar