fredag den 9. marts 2012

I Don't Need Colours

Jeg er forelsket. Ja, sådan rigtig. Second hand is my new lover. Gud hvor er jeg bare vild med det koncept. Fik tidligt fra fra skole idag (11.15), og tog et smut forbi byen incl. Kirkens Korshær, som er et virkelig opfindsomt navn, hva? Vi har faktisk en ny second hand-butik som hedder reChic, men det de har i butikken er sgu noget jeg kunne finde i H&M eller hos Just Female - altså det er rimeligt nyt, og meningen med genbrug(hader det ord), er jo egentlig at det er noget andre ikke har? Eller er det bare mig der har det sådan? Nå men kom hjem med nogle LÆKRE goodies, se nu bare her...



Købte denne pose/taske i TIGER i Nørreportcenteret, 10 kr.


Jeg fandt den her trøje i genbrugen. Jeg tænker at jeg vil style den med et par sorte bukser, en læderjakke, og mine JC med nitter, 35 kr


Hvis der er noget jeg elsker, så er det den nye trend med ''store punge/tasker'', og faldt derfor over denne fuc...!"#¤% fede pung hos genbrugen, som jeg tror at jeg vil få brugt rigtig meget, 35 kr





Har en svaghed for blazers, så derfor kom denne med hjem. Mener bare ikke at den kommer helt til sin fine ret på billederne og ville nok egentlig helst have haft et par bukser på til, 60 kr




Ingen kommentarer:

Send en kommentar