mandag den 12. marts 2012

Respons og twitter

Hej dejligste mennesker

Jeg har tænket over noget det sidste stykke tid. Jeg vil utrolig gerne have, at I lige smider en kommentar med noget respons på det arbejde jeg gør her på bloggen. Jeg kan se at der er mange som læser med alligevel, så vil I ikke være så venlige... Tak på forhånd piger.

Og som noget helt nyt - jeg har oprettet en twitter-profil, hvor jeg lidt oftere end jeg skriver blogindlæg, kommer til at skrive hvad jeg går og laver, så følg mig: https://twitter.com/#!/ADKoerschen 

Dagens sjove: I får lige en sjov en med idag. Jeg logger ind på min twitter(som jeg oprettede lørdag aften), og ser at jeg har fået min første følger... Gæt hvem det er? Det er da Danmarks største reality-dronning Sidney Lee. Hvad sker der?



Største kys fra Amalie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar